keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

Tarantellan koivet

Kävin viikonloppuna Oulussa Matsuconissa ja näin samalla kavereita. Anime-aiheiset kynnet olisivat ehkä sopineet paremmin Matsuconin henkeen, mutta minulla vasta oli Totoro-kynnet, joten päädyin tekemään jotain ihan tavallista.

black_gold_nails

Kynsistä tuli monimutkaisemmat kuin mitä olen viime aikoina tehnyt. Tykkäsin kyseisestä lakkauksesta, vaikka se herättikin minussa outoja mielikuvia tarantellan jaloista. Mutta ei se mitään, kaikki sopivan outo ja karmiva kyllä menee minun kynsilläni.

Se huono puoli lakkauksessa oli, että musta lakka alkoi lohkeilla heti seuraavana päinä. Ja tietenkin olin jo silloin reissussa, enkä ollut ottanut kynsien ensiapulaukkua mukaan, kun en uskonut sitä tarvitsevani. No, en varmaan kuitenkaan olisi ehtinyt korjata lakkausta.

Nämä ovat muuten jo kolmannet peräkkäiset kynnet, joihin olen saanut ujutettua lakkaprojektiini kuuluvan O.P.I:n Don't Burst My Bubblen. Projektihan edistyy paremmin kuin olin odottanut!

Käytetyt lakat:
O.P.I Don't Burst My Bubble
O.P.I Goldeneye
Delia No. 1 40
Models Own kultainen nail art -lakka
alus- ja päällyslakka

2 kommenttia:

  1. Hurjan hienot! ♥ Mä en kyllä tarantellan koipia näistä löydä, lähinnä tulee kuutamo mieleen :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Se mun tarantellamielleyhtymä oli kyllä yllättävä. Jännä, että sulle taas tulee mieleen jotain muuta.

    VastaaPoista

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.