maanantai 30. tammikuuta 2017

Kirsikankukat

En uskalla laskea, montako käyttämätöntä lakkaa kokoelmassani kököttää. En haasta itseäni lakkaamaan niillä, mutta tänään ajattelin kuitenkin käyttää edes yhtä niistä. Minä kun en juuri koskaan käytä harmaita lakkoja, mutta minun piti silti aikoinaan mennä ostamaan O.P.I:n Cement The Deal, koska se on sävyltään juuri täydellinen perusharmaa creme. Ja eikö kaikki tarvitse perusharmaan cremelakan?

spring_nail_art_2

Yhdistin harmaaseen Sally Hansenin vaaleanvihreän Palm Treatin, jonka olen julistanut mun viralliseksi kevätlakaksi. Kevät tekee siis tuloaan aikaisin tänä vuonna.

Kuorrutin aksenttikynnet helmillä ja lisäsin vielä vaaleanpunaisen ja valkoisen kukkakoristeen kirsikaksi kakun päälle. Kiinnitin koristeet kirkkaalla päällyslakalla ja ne pysyivät kynsillä kuin takiaiset. Lopputulos on mielestäni japanilaishenkinen. Kynsien värimaailma on yllättävän kiva ja kaikki överikoristeet luonnollisesti viehättävät minua.

cherry_blossom_nail_decoration

Sain valita kukkakoristeet testiin EnjoyOurs-nettikaupasta, joka on mulle uusi tuttavuus. Paketti matkusti tänne pohjoisen perukoille muutamassa viikossa ilman mitään hämminkejä. Minä sain testiin valkoisia, vaaleanpunaisia ja keltaisia kukkakoristeita sekä siirtokuvia, jotka esittelen erikseen.

Käytetyt lakat:
O.P.I Cement The Deal
Sally Hansen Palm Treat
alus- ja päällyslakka

http://www.enjoyours.com/?src=HAL10
EnjoyOurs tarjoaa teille 10% alennuksen koodilla HAL10.
Jos viisi ihmistä käyttää alennuskoodiani, EnjoyOurs sponsoroi blogissani arvonnan.
En hyödy tämän postauksen linkkien klikkauksista.

15 kommenttia:

  1. Ihanan keväiset! Kyllähän tuo kevät tulee aikaisin, bongasin ensimmäiset pajunkissat viikonloppuna. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Oho, minä en ole vielä huomannut pajunkissoja, mutta pitääpä tarkkailla tilannetta.

      Poista
  2. Uskomattoman suloiset, kyllä vaan harmaa on sellainen väri joka sopii kaiken kanssa <3 aivan ihanat!!

    VastaaPoista
  3. Näitä sun helmi-/mikrohelmi-/strassi-/yms.-koristekynsiä katellessa tekis mieli itekin tunkea kynnet täyteen kaikkia koristeita. Mut en mä varmaan edes saisi näin hienoa lopputulosta. Jälleen kerran ihanat kynnet, joita jää pakostikin vain tuijottamaan ihastuneena!

    VastaaPoista
  4. Oi kuinka keväiset ja söpöt! Ja toi perusharmaa on muuten just täydellinen perusharmaa :)

    VastaaPoista
  5. this remind me of some japanese nail art!

    VastaaPoista
  6. Voi kuinka kivat ja ihanan keväiset lakkaukset! Noi kukkakoristeet ovat tosi suloiset. :)

    VastaaPoista
  7. Oli pakko tulla uudelleen kurkkaamaan näitä! Tykkään tosi paljon :)

    VastaaPoista

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.