perjantai 6. toukokuuta 2016

Kynsilakkakaappi ja hölinää

Vihdoinkin mulla on kaikki lakat siellä, missä kuuluu eli yhdessä paikassa omassa kaapissaan. Olin nimittäin parin viime vuoden aikana pikkuhiljaa kuljettanut ison osan lakoistani omasta asunnostani vanhempieni luo ja jättänyt ne sinne. Ja tietty aina tarvitsi juuri sitä lakkaa, joka on toisaalla.

nail_polish_collection_4

Viikon alussa muutin kaikkine kamppeineni Savosta takaisin Pohjois-Pohjanmaalle vanhempieni luo, koska opintoni loppuvat kesällä ja tämän viimeisen jakson voi suorittaa myös etänä. Olen edelleen aika naatti muutosta ja ylitöistä, joita joudun tekemään korvatakseni muuttoon ja muihin koulujuttuihin liittyvän poissaoloni työssäoppimispaikalta.

Tämä on silti paras päivä pitkään aikaan. Siitäkin huolimatta, että olin niin väsynyt, että laitoin herätyskellon vahingossa tuntia liian aikaisin soimaan ja tajusin sen vasta syödessäni aamupalaa. Lisäksi unohdin pestä hampaat ja laitoin housut nurinpäin jalkaan (minkä onneksi huomasin ennen kuin kerkesin ovesta ulos). Sain eilen kaikki rästihommani tehtyä ja voin taas keskittyä hyvällä omallatunnolla kaikkiin kivoihin höpöhöpöjuttuihin! Ja kesä tulee!

nail_polish_collection_3

Tämän postauksen myötä halusin vain kertoa vähän kuulumisia, koska viime aikoina mulla ei ole ollut hirveästi aikaa ja energiaa blogille. Ja päähänpistona halusin myös jakaa kuvia mun lakoista, koska niitähän sietää aina esitellä. Kaikki lakat mahtuivat just ja just kaappiin, kun karsin pois korillisen sellaisia, joita en käytä. :D

10 kommenttia:

  1. Tuttu tunne. Mun on pitänyt useampana aamuna tarkistaa, että onhan mulla varmasti kaikki vaatteet päällä ja oikein päin kyn olen töihin lähtenyt... Sen verran kiire ja väsy jo painaa. :D

    VastaaPoista
  2. Ihana hylly! Minun pitää tarkistaa joskus onko siistit housut jalassa eikä mitkään rytkyt :D

    VastaaPoista
  3. Kivan näköistä kun lakat on nätisti riveissä ja kuitenkin ovien takana. Onko tämä kaappi jokin valmis ratkaisu vai itse tuunailtu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Kaappi on käsitykseni mukaan teetetty puusepällä. Sain sen äidiltä lahjaksi. :D Iskän kanssa mietittiin, että voitais itse vähän tuunata kaappia, että saisin yhdelle hyllylle kaksi lakkariviä, kun meinaa olla vähän täyttä.

      Poista
  4. Aivan jääääätävän ihana lakkahylly! Kelpaa katella :3
    Tsemppiä sulle! Mullakin on ollut hurjan raskas kevät eikä bloggaamiselle oo ollut aikaa saatika lukea muiden blogeja! Mutta täällä taas ja kiva kuulla sunkin kuulumisia pitkästä aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ihana että mun tulee monesti vaan tuijoteltua sitä.
      Toivottavasti sunkin kiireet pian hellittää. Kiitos kommentista.

      Poista
  5. Ihana hylly! Väsyneenä ja varsinkin omissa ajatuksissaan tulee tehtyä kyllä aina kaikkea kummallista :D Mä oon yrittäny joskus kuoria porkkanaa lusikalla!

    VastaaPoista

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.