lauantai 17. marraskuuta 2012

En kestä enää! Tunnustan!

Tämän tunnustuksen laittoi mulle jo aika kauan sitten Leikkii lakkojen kanssa, Mia ja Hannele. Kiitti teille. :) En ole tätä saanut tehtyä kuin vasta nyt. Näitä faktoja on yllättävän vaikea keksiä!

Tunnustuksen "säännöt" ovat seuraavanlaiset:
1. Kiitä tunnustuksen antajaa.
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

 
 1. Oon luonteeltani aika ristiriitainen, mikä hämmentää välillä mua itseänikin. Luovat ihmiset ovat kuulemma usein ristiriitaisia, joten tästä voimme päätellä, että oon luova. *köh* Not...
2. Tykkään piirtämisestä, mutta en oo kovin hyvä.
3. Haluaisin viilata kynteni kärjistä ihan tasaiseksi, mutta en voi, kun ne alkavat heti lohkeilla kulmista.
4. Tykkään peleistä ja älyllisistä haasteista. Mun kohdalla se "älylliset haasteet" vaan tarkoittaa lasten sanaristikoita tai jotain muuta sen suuntaista.
5. Kaurapuuro on pahaa... Ja mannapuuro vielä pahempaa. Riisipuuro on hyvää, mutten saa syödä sitä, kun siinä on niin paljon maitoa.
6. Saatan olla joskus vähän kovasanainen. Mutta deal with it.
7. Mulle on kaksi opettajaa sanonut, että mulla on asennevamma ja useampi ihminen, että mun pitää uskoa itseeni enemmän. Jälkimmäinen on totta, mutta asennevammaa en myönnä.
8. Näin viime tiistaina tähdenlennon! Ja kyllä, muistin toivoa, mutten tiedä laskettiinko sitä, kun en heti keksinyt, mitä toivon.

En haasta tällä kertaa ketään, koska niin moni on tämän jo tehnyt ja olen laiska. :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.