sunnuntai 5. elokuuta 2012

Siniset kynnet

Olipa taas kekseliäs otsikko. :p Mutta sehän ei varmaan tässä ole se pääasia.
Tässä lakkaus, jota pitää katsoa kaukaa. Lakkasin kynnet pitkästä aikaa mun lempilakalla, Golden Rosen sävyllä 184. Ensimmäisellä lakkauskerralla melkein jokaiseen kynteen tuli kuplia. Se saattoi johtua siitä, että ravistin pulloa juuri ennen kuin rupesin lakkaamaan, tai siitä, että lakkasin auringossa. Tai jostain muusta... Ja ei kun uusiksi. Menin varjoon, enkä ravistanut pulloa, ja lakka ei kuplinut. Heti. Illalla kun menin nukkumaan, niin huomasin, että kuplia oli putkahtanut joka kynteen enemmän tai vähemmän. Agh, ne on niin inhottavia!


Kynsien kärjet lakkasin China Glazen Midnight Missionilla. Mun piti käyttää Skyscraperia, mutta ne näytti hämärässä ihan samanlaisilta! Enkä edes huomannut eroa, kun lakkasin. xD Ajattelin vain, että miten olin pitänyt Skyscraperia puhtaamman sinisenä ja kimaltavampana. Kun lähdin hakemaan hyllystä seuraavaa lakkaa, niin silmääni pisti muka se sama lakka, jota olin vähän aikaa sitten käyttänyt. Kummastelin, että missä välissä minä tämän lakan vein takaisin hyllylle, ja katsoin pöytää ja siellä oli toinen Skyscraper. Ne pari sekuntia kun lyö aivan tyhjää. :'D Kesti vähän aikaa tajuta.
Todellisuudessahan Skyscraper on Midnight Missioniin verrattuna puhtaamman sininen, kirkkaampi ja siinä on paljon pientä hopean ja sinisen väristä hilettä. Midnight Missionissa taas on hopean väristä shimmeriä.

Vas. Midnight Mission ja oik. Skyscraper


Koristelin kynnet mun uudella A59 -laatalla. Luulen, että se on Mango Nailsin laatta, mutta en ole varma, koska siinä ei lue. Tietääkö joku? Luulin, että mun hopeinen lakka olisi tarpeeksi peittävä leimaamiseen, mutta eipä ollut, ja mun piti vahvistaa leimat maalaamalla niiden päälle. Juu tuota... Ei mennyt niin kuin Tartofraisessa. Mutta tällä kertaa sain lähes kaikista leimoista kokonaiset ensi yrittämällä. Edistystä, veikkoset!

7 kommenttia:

  1. Mulla on tuo samainen Golden Rosen lakka :) Maksoin siitä huimat 60 senttiä, ja olen tyytyväinen ostokseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää maksoin Golden Rosesta muistaakseni 1,95 €, ja olen tosi tyytyväinen ostokseeni. Tää lakka on niin ihanan värinen.

      Poista
  2. Tosi upeat kynnet. Ymmärrän hyvin, että meni pimeässä sekaisin. Vaikka mä tunnistan värin perusteella mun kaikki lakat, tarkistan aina nimen. Toivon, että muistaisin aina tarkistaa, että kynsilakkapullo aukeaa niin kuin pitää ennen kuin on jo märät kynnet...

    Joo, MagnoNailin laatat on noita A-laattoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Itsekin olisin tykännyt, jos ei olisi tullut niitä pahuksen kuplia. Grr...
      Määkin tarkistan aina lakkojen nimet. Siinä vaiheessa, kun rupean kirjottaan niistä blogiin. xD Oon vaan joskus niin ajatuksissani, että vaikka kadulla tulisi norsu vastaan, niin taputtaisin sitä poissaolevasti kylkeen ja jatkaisin matkaani.

      Selvä, hyvä että tuli varmuus ton laatan merkkiinkin.

      Poista
  3. Moromoro! Huomasin vaan, että sulla ei ole mitään yhteyssähköpostia (tai ainakaan kovin näkyvällä paikalla), olisin meinaan laittanut mailia tuosta kirjottamishommasta, mitä mun blogiin kommentoit kun en halunnut ihan kaikkien silmille kirjoittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olet aivan oikeassa, että en ole blogissani missään ilmoittanut sähköpostiani. Tämä johtuu siitä, että siinä on oikea nimeni, enkä haluaisi muutenkaan tätä mun sähkäriä nostaa netissä mihinkään näkyvälle paikalle. Se sähköposti olisi kuitenkin todella kätevä, että muhun saa paremmin yhteyttä. Mun onkin jo jonkun aikaa pitänyt tehdä toinen sähköposti, jonka voisin lisätä tänne, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Laiska minä! Aion kuitenkin lisätä sen sähköpostin tänne heti kun kiireiltäni (mansikanpoiminnalta ja laiskottelulta) kerkeän.

      Poista
    2. Okei, ei sit mitään :D Katotaan muistanko mä vastata sulle sit myöhemmin. Eipä mulla mitään kauheen tärkeää ollut :D

      Poista

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.