maanantai 23. heinäkuuta 2012

Pikku palkinto ja ostoksia

Mulla on nyt ollut vähän hiljaista blogissa, mutta tänään päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja kirjoittaa valmiiksi tämän tavarapostauksen, joka on lojunut tuolla luonnoksissa vaikka kuinka kauan. Oon myös tehnyt tuonne välilehtiin "Kuvagallerian", jossa näkyy samalla sivulla kaikki blogissa julkaistut lakkaukset ja myös linkit itse postauksiin.

Mutta niihin tavaroihin: Osallistuin joku aika sitten Zigi Ztylen arvontaan. Pääpalkintoa en sentään voittanut, mutta sain pienen ylläripalkinnon, josta riittää mulle hyvin ilonaihetta. Ylläripalkintoon kuului Dependin nuden värinen lakka ja kynsinauharasva. Tai ainakin pullossa lukee "cuticle cream". Näiden lisäksi sain vielä ihanan leimauslaatan. Tällainen oli pääpalkinnossakin, ja mainitsin arvontaan osallistuessani, kuinka paljon olen himoinnut kyseistä laattaa. No, nyt minulla on se, ja en malta odottaa, että pääsen testailemaan sitä! ♥ Paketissa oli mukana vielä söpö tervehdyskortti. :)


Sitten omia ostoksia ovat XL-kuvalaatta, XL-stampperi + kaksi skrapaa (vai mitä pyyhkimiä ne on...), Konadin valkoinen erikoislakka ja Konadin kuvalaatta. Jos vertaa tätä Konadin tavallista kuvalaattaa tuohon ylempänä esiteltyyn laattaan, niin Konadilla on enemmän hintaa ja vähemmän kuvioita.


Mikä on teidän lempikuvio tästä XL-laatasta? Ite tykkään noista oikeassa alalaidassa olevista lehti- tai höyhenmäisistä kuvioista. :)

XL-laattaakin haluan päästä äkkiä kokeilemaan. Oon testaillut sitä paperille, ja hyvin tuntui toimivan, jopa mulla. Jes! Laatan takana on tuollainen sininen muovilevy, enkä oikein tiedä mitä virkaa sillä on. Sen saisi varmaan repäistyä irti, mutta ajattelin, että eipä siitä haittaakaan ole, joten annoin sen olla. Osaisiko joku sanoa, onko se tarkoitus jättää tuonne taakse vai ottaa pois?


Ja sitten esittelyyn vielä Annin blogikirppikseltä nappaamani kaksi Color Clubin lakkaa. Ensimmäisenä lakkana Foiled -kokoelman Hot Like Lava, joka onkin ollut mun himotuslistalla jo jonkun aikaa. Heräteostoksena mukaan lähti myös Magnetic Force -kokoelman Electro Midnight, joka on siis sininen magneettilakka. Mulla onkin nyt paljon kokeiltavaa, ja lisää tekis vielä mieli hankkia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.