perjantai 22. kesäkuuta 2012

Raitoja

En ole pitkään aikaan postannut mitään järkevää, joten ajattelin, että tänään voisin esitellä mun viimeaikaisimmat lakkaukset. Juhannuksen kunniaksi pitäisi varmaan olla kynsissä jotain värikkäämpää, mutta mennään nyt näillä.
Alunperin mun teki mieli saada kynsille jotain oikein vihreää, kun ulkonakin kaikki vihertää. Muistin joskus nähneeni Tartofraisessa hienot vihreäraidalliset kynnet ja halusin itsellekin raitoja kynsiin. Mulla ei kuitenkaan ole paljon vihreitä lakkoja, joten päätin käyttää harmaata ja hopeaa. Kyllähän kesään kuuluu sade ja harmaat pilvetkin.


Tämmöset näistä tuli. Nämä oli niin helppo tehdä, että tällä kerralla ei voinut mennä pieleen. Oli kiva päästä taas leikkimään eri lakoilla.


Lakkasin kynnet ensin China Glazen Sea Spraylla, joka on tavallinen vaaleanharmaa lakka. Meinasin jättää senkin ostamatta, mutta nyt olen tyytyväinen, että laitoin sen ostokoriin. Mun piti ottaa teille swatch-kuvat tästä lakasta, mutta unohdin. Raidat vetelin vapaalla kädellä Color Clubin Shabby Drab ja Rad Nomad -lakoilla, Dependin hopeisella nail art -lakalla, Isadoran Silver Sparkles -lakalla ja Bys:in hopeahilelakalla.


Isadoran hopeinen lakka on Dependin nail art -lakkaan verrattuna paljon näkyvämpi ja kimaltavampi. Kynsillä Dependin lakka jotenkin maastoutuu tuonne harmaiden sekaan.

Niin ja hyvää juhannusta kaikille! :)

2 kommenttia:

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.