perjantai 24. helmikuuta 2012

After hours, days and years

En oo pitkään aikaan postannu mitään kunnollista, koska mulla ei oo viime aikoina oikeen ollu aikaa keskittyä kynsienlakkailuun. Tein yhdet My Dream Nailsin kynsikisaan, mutta niistä lisää myöhemmin. Nyt mulla on kuitenkin kynsissä mustat ja tosi simppelit lakkaukset, jotka tein mummun hautajaisia varten.


Lakkasin kynnet Color Clubin After Hours lakalla, joka on minusta tosi kaunis ja pehmeä musta. En ole ihan varma pitäisikö tätä sanoa mustaksi vai tosi tumman harmaaksi. Lakassa on seassa vähän shimmeriä. Tämä lakka pääsi lempparilistalle. Peittävyys on ihan hyvä, en nyt muista laitoinka lakkaa kaksi vai kolme kerrosta. Huonona puolena se, että se meinasi levittyä epätasaisesti, koska se pyyhkiytyi välillä siveltimen mukana pois ja jätti vaaleampia kohtia.
Leimasin kynsille tähtiä Konadin laatoasta m82 ja perhosia, lumpeita ja jonkinsortin heiniä (tai mitä kukkia lienevätkään) laatasta m66. Onnistuin kynsien helppoudesta huolimatta saamaan pari kuvioita väärään asentoon tai osa kuviosta jäi puuttumaan. Mutta ei se haittaa.
Äiti osti mulle uuden päällyslakan, joka oli yllätykseksi tosi hyvä. Kerron siitäkin lisää myöhemmin, koska mulla on nyt vähän kiire. Laitan varmaan huomenna postauksen niistä mun kilpailuun ilmoittamista kynsistä.

2 kommenttia:

Kaikki asialliset kommentit ovat toivottuja, sisälsivätpä ne sitten risuja tai ruusuja tai vaikka kuulumisia. :) Ei mainoslinkkejä. Kiitos.
You can also leave a comment in English or Swedish. :) Please don't promote your own blog in the comments.